Download de Telegram Messenger app

Heb je wel Whatsapp maar nog niet de populaire Telegram Messenger?

Download hem hier gratis





donderdag 30 januari 2014

Peter zit nu lekker thuis op de bank

"Zakje chips erbij, glaasje fris..." Hakim en Paul zijn maar jaloers op Peter. Want zij zijn nog een jaar van huis. "Ik zei bij het afscheid tegen m'n meissie: drie keer met je ogen knipperen en ik ben er weer! Nou, ik heb al een miljard keer geknipperd en ik zit nog steeds hier", zucht Hakim. Paul weet wat zijn vriend doormaakt. "Ik heb nog nooit zo verschrikkelijk veel gehuild." Ook Hakim heeft veel tranen gelaten in zijn maand in Utopia: "We begonnen de eerste dag al..."
Maar samen kunnen ze het. Want Hakim en Paul steunen elkaar door dik en dun. En dat de twee elkaar kunnen oppeppen blijkt: ze keren terug naar de groep en lachen hard mee met de grappen. Bron: Utopia tv
comments powered by Disqus